00 | De foto's 2 - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Jacqueline & Michel - WaarBenJij.nu 00 | De foto's 2 - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Jacqueline & Michel - WaarBenJij.nu

00 | De foto's 2

Door: jamiopreis

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline & Michel

09 September 2010 | Japan, Sapporo

De foto's van Zuid Korea zijn nu allemaal geupload en te zien in de set 04 - Zuid Korea.

We zijn vanmiddag aangekomen in Japan en hebben vandaag een acclimatiseringsdagje in ons backpackers hostel Ino's Place in Sapporo. Alles ging vandaag weer als de gesmeerde bliksem, de airport limousine bus naar het vliegveld, het vliegen, de trein naar Sapporo, de metro, het regelen van een huurauto voor de komende 1,5 week. Morgen hopelijk nog vlotjes ons visum voor China hier bij het consulaat en dan kunnen we weer verder trekken. Het eerste Sapporo biertje en kom met Miso Ramen is genuttigd en het smaakt duidelijk naar meer. Word vervolgd,

XXX JaMi

www.flickr.com/photos/michelvantilborg/sets

• 09 September 2010 - 13:53

Bastiaan:

Japan! ik fiets gewoon heen en weer van de DLL naar de NWS, KWP en GA... (ken je die afko's nog?!) en eet smakelijk, mmmiso

• 10 September 2010 - 18:05

Petra Op 't Root:

Wat een geweldige reis maken jullie. Jacqueline....later wil ik het nog eens live van je horen. Nog veel reisgenot. XX P

• 17 September 2010 - 17:43

Patrick:

Hoi Jacqueline en Michel,
    Weekend!!! Jord viert morgen zijn verjaardag voor zijn vriendjes. Eerst spelen Jord en Thijs nog een wedstrijd tegen SEW F1. Verleden week hebben ze met 6-2 gewonnen. De eerste masand op school zit er al weer op. Ik heb een leuke groep 5. Ik heb jullie foto's gezien op flickr. Prachtig. Heel veel plezier in Japan.

Groetjes Patrick, Margot, Jord en Thijs