06.2 | China, Shanghai en de WorldExpo - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jacqueline & Michel - WaarBenJij.nu 06.2 | China, Shanghai en de WorldExpo - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jacqueline & Michel - WaarBenJij.nu

06.2 | China, Shanghai en de WorldExpo

Door: jamiopreis

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline & Michel

31 Oktober 2010 | Taiwan, Taipei

Het laatste nieuws van de WorldExpo

From: El hadi Boumaza
Date: 31 oktober 2010 02:11:18 GMT+01:00

Subject: We have got the  gold medal

Je suis heureux d'informer tous mes amis et toutes mes connaissances que l'Algérie a été primée à l'Exposition Universelle de Shanghai en obtenant une Médaille d'OR.

We have got the  gold medal

Parmis 244 participants dont 189 Pays il s'agit d'un résultat remarquable.
L'Expo prendra fin le 31 Octobre après six mois de déroulement.
Une grosse fatigue mais également une immense joie que je tenais à partager

ELHADI BOUMAZA

Directeur du Pavillon algérien à l'Expo Universelle de Shanghai

• 02 November 2010 - 09:01

Jangelien:

Hi Michel, een geweldig voortijdig verjaardagskado zo'n gouden plak! De felicitaties uit een druilerig Delft.

• 11 November 2010 - 18:40

Hans En Jos:

Kan je je nog een mooier kado wensen voor je verjaardag Michel?. Het lijkt ons moeilijk voor te stellen ,zon bericht over een project, waar je intensief aan hebt meegewerkt. Naast dit bijzondere feit willen we jullie beiden natuurlijk ook van harte feliciteren met jullie respverjaardagen. Maak er een onvergetelijk feestje van. Dat moet lukken met die ene nog ongeopende algerijnse fles wijn.of is die al weer op?